"We took this Trip to Garden Grove"

JL2G

πŸ…±οΈπŸ†’οΈπŸšΉ
Staff member
Q-36 Space Modulator
"Garden Grove"

We took this trip to Garden Grove
It smelled like Blue-dog inside the van, oh yeah
20191027_072803.jpg
This ain't no funky reggae party, $5 at the door
It gets so real sometimes, who wrote my rhyme
I got the nutrients, got the Fire Dank beans
I got the deuce-deuce in the front of my jeans. oh yeah
20191211_151245.jpg
If you only knew all the love that I found
It's hard to keep my soul on the ground
You're a fool, don't fuck around with my dog
All the seeds that I can see I grow, I fill up my garage
20200130_004407.jpg
Cause in my mind
Music from Jamaica, all the love that I found
Stop on over, need some help, smoking this pound.
20190630_161858.jpg
It's Weed
It's that shit that sticks like goo
It's that smell inside the truck
It's my personal pHeno hunt
Sitting through a big fat blunt
Getting sticky shit on my hands
Should be legalized by the man
20190627_162141.jpg
Waking up to Wake and Bake
Growing in your indoor farm
Smoking hash on the freeway
Feeling high as heck everyday
Hit the bong without making a sound
Trimming buds up, harvested a dank pound
Living in a stoner pad
I get high, so I don't go mad
20190430_152934.jpg
I'm happy that I grow pot
Fat Fire nugs that hit the spot
All these things I do
They're waiting for you.
20171113_072105.jpg
 

JL2G

πŸ…±οΈπŸ†’οΈπŸšΉ
Staff member
Q-36 Space Modulator
It was the first song of theirs I ever heard, and was the first song I ever blew up a subwoofer with as well, that track beats haaarrrrd!!!
I jam to Sublime quite regular. Never gets old. If I'm at home jamming Out my daughter will get mad at me.
She says it makes the house shake and she can't hear her self think. Lmfao
 

JL2G

πŸ…±οΈπŸ†’οΈπŸšΉ
Staff member
Q-36 Space Modulator
A few random veg pics from earlier tonite.
Jenny after an up pot last week.
Getting ready to flower her soon, been delaying her. Lol.
20200213_230809.jpg
Couple of JOTI's BlackBerry Breath will join Jenny for flower time. They're bff's. Lol
20200213_230914.jpg
Side shot of the same two BBB
20200213_231015.jpg
Another Jenny. She coulda won the 2 liter challenge. Lmfao.
She's been in that 2 liter for a couple of months just chillin, waiting in line patiently. Lol.
20200213_231056.jpg
And a God Bud boy in a 1.85 liter pot, he's just waiting for his clones to root and then he'll get flowered out for pollen.
20200213_231119.jpg
 

JL2G

πŸ…±οΈπŸ†’οΈπŸšΉ
Staff member
Q-36 Space Modulator
Man, i was jamming that song at the top of my lungs in the walk-in cooler at work last night. Wish I had your remix then though cause that's great. Same in the End is my favorite but garden grove is just that chill shit. Looking stinky in here 😁
I do that at home. Lmfao.
I turn it up loud enough you can't hear my horrible singing. Hehe
The garage stereo can rock the whole house, well the neighbors too if I try hard. Lol
My fav song of theirs depends on mood.
Really there's not a single song of theirs I don't love.
 

JL2G

πŸ…±οΈπŸ†’οΈπŸšΉ
Staff member
Q-36 Space Modulator
@Capt. C here's those stake shots you asked about.
I do one at up pot, just outside of the smaller pots footprint. Then during flower add them as needed typically in the outer rim areas.
Wires added as needed for supports.
Jenny needs many stakes. Lol
20200216_120110.jpg
This Skunky VA just the center area.
20200216_120125.jpg
Just outside of the up pot root ball.
20200216_120140.jpg
 

JL2G

πŸ…±οΈπŸ†’οΈπŸšΉ
Staff member
Q-36 Space Modulator
Some of the boys coming up to bat soon.
Chemo, BlackBerry Breath, and Atonic 13cbd, from left to right.
20200216_172423.jpg
God bud going to flip tomorrow am, his clones have rooted to stay in the library awhile.
The female halves are already flowering.
Oh the joy. πŸ€—πŸ€—πŸ€—
 

JL2G

πŸ…±οΈπŸ†’οΈπŸšΉ
Staff member
Q-36 Space Modulator
Did Sublime ever tour with Sabbath because I

Those really fattened up nicely. Very nice!
Thanks mang.
They did get a good fatness to them, really quite happy with how they turned out.
Buds are very solid too, with a greasy gooey coating of trichomes.
I give all credit to the breeder. πŸ’£πŸ”₯πŸ’¨
All I did was not kill em. Lmfao.
 
Top Bottom